7 důvodů, proč je pro mě kuchyně důležitá a co všechno od ní očekávám

13.12.2017

Řeknete si, co to blábolí, vždyť kuchyně je normální místnost. To ale záleží jak pro koho. Já mám se svou kuchyní specifický vztah, který se ještě více prohloubil v okamžiku, kdy jsem se rozhodla provést rekonstrukci a získala místo plně odpovídající mým náročným představám. V tomto článku vám chci vyprávět malý příběh, kde v každé příhodě najdete jeden důvod, proč je pro mě má kuchyně důležitá.

Příjemný přivýdělek

Jedním z důvodů, proč mám svou kuchyni tolik ráda, je možnost přivýdělku. Peču dorty, zákusky a cukroví na zakázku, takže kuchyně je pro mě důležitým místem obživy. Najdu zde všechno důležité přesně tak, jak potřebuji pro svou práci a tvorbu. Jedná se tedy v podstatě o mou pracovnu, kde musí být všechno dokonalé, aby i můj výkon mohl být dokonalý.

Místo, kde mám čas sama pro sebe

Přijdu unavená po celém dni stráveném pobíhání po městě a řešením nejrůznějších starostí. Chci si odpočinout a nějak se odreagovat, abych si dobila baterky. V těchto chvílích si občas zacvičím, ale převážně se vrhnu do kuchyně a zkouším osvědčené, ale i nové recepty. Hrozně moc mi pomáhá přemýšlet nad tím, co by se ještě mohlo hodit do daného receptu a čím bych ho mohla vylepšit. Je to neuvěřitelně osvobozující a v tu chvíli řešíte jediný problém v podobě toho, jestli bude lepší použít vanilku, nebo spíše skořici pro dotvoření typické vůně.

Spojení se vzpomínkami

Kuchyně je místem, kde se často napojím na krásné vzpomínky z dětství. Přináší do mé duše jakýsi klid a hřejivé teplo. Nesmí chybět chňapka pro štěstí od mé maminky, vybavení, které jsme dostali svatebním darem a porcelánový servis po babičce pro speciální příležitosti a na focení nových receptů. Rozhodně to není jenom o nejnovějších spotřebičích, které mám po rekonstrukci k dispozici, ale jsou to právě tyto drobnosti, které dodávají celému místu tvář a neopakovatelnou atmosféru. Každý si dokonalou kuchyň a její design představuje jinak, protože máme rozdílný vkus a řešit, co se líbí ostatním je nesmysl. V této myšlence mě utvrdil tento zajímavý článek.

Hrdost díky povedené rekonstrukci

Víte, co mám v životě nejradši? Výzvy, které se mi podaří pokořit a ten pocit vítězství. I když byla cesta za novou a plně renovovanou kuchyní chvílemi složitá, všechno se podařilo a já jsem vyhrála. Tohle mi pomáhá i ve chvílích, kdy mám pocit, že jsem k ničemu a nic se mi nedaří. Stačí, abych si vzpomenula, jak jsem si poradila s obměnou kuchyně a hned je mi o něco lépe. Zdá se to jako nesmysl, ale zkuste se zamyslet, co je takhle důležité pro vás. Na jakém místě, při jaké příležitosti si dokážete připomenout všechno skvělé, co se vám povedlo a dodá vám to novou sílu do další práce? U mě to je právě v kuchyni a při vytvoření nového chutného receptu, který si oblíbí i lidé okolo.

Funkčnost spojenou s krásným designem

Tohle je v mé kuchyni také velmi důležité. Jakmile daná místnost vypadá k světu, hned se v ní člověk cítí a ještě lépe se mu v ní pracuje. Podobně to funguje i s mojí kuchyní. Před několika lety jsem už toužila po velké rekonstrukci, ale zatím jsme měli finance pouze na vymalování. I tak jsem si s tím poradila tím způsobem, že se kuchyně rozzářila a získala mnohem lepší atmosféru vhodnější pro tvoření. A to stačilo tak málo, jako jsou nová barva, přidání poličky a pár dekorací. Tato zkušenost mě ještě umocnila v tom, že až dojde k velké rekonstrukci, budu výsledkem tak nadšená, že mě bude velmi těžké dostat pryč z nové kuchyně. A tak to skutečně je.

Doufám, že mi bude dlouho sloužit

Od své kuchyně očekávám, že mi dlouho vydrží a bude mi nadále dělat radost. Snažím se pečlivě uklízet a snažit se, aby všechno vypadalo jako nové co nejdéle, což je někdy přes moje časté používání, poměrně složité. V této kuchyni ještě určitě vytvořím nejrůznější recepty a připravím dobroty pro své zákazníky. Do budoucna bychom uvažovali i ještě větší rekonstrukci, kdy mě inspiroval tento článek

Ivana Novotná
Všechna práva vyhrazena 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky